آرادآراد، تا این لحظه: 7 سال و 30 روز سن داره
وبلاگ آراد(✿◕‿◕✿)وبلاگ آراد(✿◕‿◕✿)، تا این لحظه: 3 سال و 13 روز سن داره

آراد کوچولو

یک شب ویژه !

1400/4/1 15:08
نویسنده : آبجی آوا
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم:)
دیشب رفتیم توی اتاق خاله مریم خوابیدیم . اما آخر تصمیم گرفتیم کارتون ببینیم . با خاله مریم کارتون لوکا رو تا ساعت 2 شب نگاه کردیم.
 

من خودم عاشق لوکا شدم . 
خلاصه قراره امشب شام بریم خونه خاله لادن (بالا) شب هم همونجا بخوابیم چون مامانجون صبحش می خواد دوستاش رو دعوت کنه خونه . 
شام احتمالا همبرگر دارید اگه تونستم عکس می گیرم می فرستم😍

پسندها (6)

نظرات (5)

AvaAva
1 تیر 00 15:10
این انیمیشن به شدت پیشنهاد میشه
 
آبجی آوا
پاسخ
بلی بلی

1 تیر 00 15:20
سللاااام😘😘😘اوفففف منم عاشق همبرگرمممم😉🌈🌈🌈
 
آبجی آوا
پاسخ
منممممممممممممممممممممممممم

1 تیر 00 15:28
😚😚😚😚😚😚😚همیشه خوش باشید
آبجی آوا
پاسخ
مرسی نگار کیوتم تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککک

1 تیر 00 23:23
فدات شم❤️❤️❤️❤️❤️چقد تبریک میگی عزیزززدل من😚😚😚😚😚 خجالتم دادییییی💋💋💋💋💋💋
به خدا اینقد زحمت ندیدم!!! 🤨🤨🤨
آبجی آوا
پاسخ
💜💜💜
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
18 تیر 00 21:43
عالی بود👌🏻
منم عاشق همبرگر هستم😋😋🍔🍔
خیلی لوکا رو تعریف می کنند،یک بار باید ببینم
آبجی آوا
پاسخ

😋😋😋
حتما ببینشششش